أطلس سكوب
أطلس سكوب موقع اخباري مغربي
afterheader desktop

afterheader desktop

after Header Mobile

after Header Mobile

الصين: سفارة المغرب ببكين تضع رقم هاتفي رهن إشارة الجالية المغربية..phone number is at the service of Moroccans in China

أطلس سكوب 

وضعت سفارة المغرب ببكين رقم هاتفي رهن اشارة أعضاء الجالية المغربية المقيمة بالصين.

وذكرت السفارة أن هذه المبادرة تندرج في إطار الجهود الرامية لتحسين الخدمات القنصلية التي يتم تقديمها، وتعزيز تقريب الخدمة القنصلية والاجتماعية للمواطنين المغاربة بالصين، مشيرة إلى أن الرقم الهاتفي الذي تم وضعه في الخدمة ابتداء من اليوم الاثنين يهدف أيضا لإتاحة أفضل الظروف للتواصل بين الجالية المغربية المقيمة بالصين والسفارة.

ويتضمن رقم الهاتف المتاح على مدار 24 ساعة على 24، خدمات الرسائل، خاصة على المنصة الصينية “وي تشات”.

وتأتي هذه المبادرة لتلبية الحاجيات القنصلية للجالية المغربية التي ما فتئ عددها يتزايد في هذا البلد الآسيوي الشاسع.

ومع

The Moroccan Embassy in Beijing has made my phone number available to members of the Moroccan community residing in China.

The embassy stated that this initiative is part of efforts to improve consular services provided and to enhance the accessibility of consular and social services for Moroccan citizens in China. It noted that the phone number, which has been put into service starting today, Monday, also aims to provide better communication conditions between the Moroccan community residing in China and the embassy.

The phone number, available 24/7, includes messaging services, especially on the Chinese platform “WeChat.”

This initiative comes in response to the consular needs of the Moroccan community, whose numbers continue to grow in this vast Asian country.


تعليقات الزوار
جاري تحميل التعاليق...

شاهد أيضا

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على هذا ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. موافقالمزيد